Продавець Caramel - caramelshop.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4070 відгуків
Все буде Україна! 💙💛

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (96) 727-65-20
+380 (63) 101-12-30
+380 (95) 829-44-45
ЖМ Радужний, Одеса, Україна
Кошик
Caramel - caramelshop.com.ua

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта- Післяплата (аванс 150,0 грн) - Оплата на розрахунковий рахунок ФОП. - Пром-оплата Вартість доставки – від 50 грн. У поштомат – від 50,0 грн У відділення – від 50,0 грн Кур'єром – від 85,0 грн
  • Магазини RozetkaПром-оплата Мінімальне замовлення від 400 грн
  • Укрпошта- Післяплата (аванс 150,0 грн) - Оплата на розрахунковий рахунок ФОП. - Пром-оплата Вартість доставки – від 35 грн. Кур'єром – від 60,0 грн

Способи оплати

  • Пром-оплатаКлієнт самостійно оплачує замовлення при його оформленні, ввівши всю необхідну інформацію зі своєї банківської картки. Пром оплата - це безпечно. Гроші переходять на транзитний рахунок, до моменту отримання посилки клієнтом.
  • Оплата на рахунокIBAN - UA673052990000026007021708815 ФОП Довгоп’ят Марина Василівна Термін відправлення замовлення 1-3 дні після оплати.
  • Аванс 150 грн + решта суми при отриманні посилки (на замовлення від 5 000 грн аванс 500 грн)Післяплатою відправляємо замовлення на суму понад 200 грн за умови внесення авансу 150 грн. За наявності у клієнта негативного рейтингу компанія Caramel має право запропонувати внести аванс у розмірі вартості доставки. Замовлення до 200 грн надсилаємо ТІЛЬКИ за повною передоплатою.

Умови повернення та обміну

 Компанія здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства.

Терміни повернення

 Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

 Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Закон України «Про захист прав споживачів» передбачає право покупця повернути товар належної якості, який не підійшов своєю формою, кольором та іншими індивідуальними характеристиками протягом 14 днів з дня, наступного за покупкою. Такий товар не повинен бути у використанні і зобов'язаннями зобов'язаний зберегти свій товарний вигляд, мати неушкоджені упаковки. Однак, не всі товари підлягають поверненню.

Так, Кабінет Міністрів України затвердив перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню, а саме: - предмети сангігієни - парфумерно-косметичні вироби - апарати для гоління - товари в аерозольній упаковці Після узгодження з менеджером повернення товару, клієнт за свій рахунок відправляє його на адресу, яку повідомить менеджер. Інтернет-магазин зобов'язується повернути клієнту вартість товару протягом 3-х робочих днів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner